English

System Nexa 2

When you make your home smarter with System Nexa 2 and create an account, we need to save some information about you. We store your email, an encrypted password, and your Locations. A location could be a home, office, or similar, where you connect one or more receivers. We always try to store as little information as possible.

We never share this information with any external party, and we only use it to provide the service. All information is saved and kept on servers in Sweden.

Your email
When you registered your account, you provided an email address. Occasionally, we may use this to send information related to System Nexa 2 and/or your connected devices or account. You can always unsubscribe from this.

Automatic and manual deletion of account
We strive to retain information only as long as necessary. If you don’t log in to your account for a year, you will receive an email notifying you that the account will soon be deleted. You will then have 14 days to log in to prevent this. If you wish to delete your account, you can contact support@nexa.se.

Support

NEXA uses the third-party service Zendesk to handle support cases. Zendesk complies with GDPR, and if you want to learn more about how they handle GDPR, you can read more here. If you want us to delete your account and cases with Zendesk, you can contact us via our help page.

Svenska

System Nexa 2

När du gör ditt hem smartare med System Nexa 2 och skapar ett konto behöver vi spara lite information om dig. Vi sparar din e-post, ett krypterat lösenord samt dina Platser. En plats kan vara ett hem, kontor eller liknande på vilket du kopplar en eller flera mottagare. Vi försöker alltid spara så lite information som möjligt.

Vi delar aldrig denna informationen med någon extern part och vi använder den endast för att kunna tillhandahålla tjänsten. All information sparas och stannar på servrar i Sverige.

Din e-post

När du registrerade ditt konto angav du en e-postadress. Denna kan vi ibland använda för att skicka ut information som är relaterat till System Nexa 2 och/eller dina anslutna enheter eller konto. Du kan alltid avprenumerera dig från detta.

Automatisk och manuell borttagning av konto

Vi strävar efter att hålla kvar uppgifterna endast så länge det behövs. Om du inte loggar in på ett år på ditt konto kommer du att få ett mejl med information om att konto inom kort raderas. Du har då 14 dagar på dig att logga in för att undvika detta. Om du vill ta bort ditt konto kontaktar du support@nexa.se.

Support

NEXA använder tredjepartstjänsten Zendesk för att hantera supportärenden. Zendesk följer GDPRoch om du vill läsa mer om hur de hanterar GDPR kan du göra det här. Om du vill att vi raderar ditt konto och ärenden hos Zendesk kan du kontakta oss via vår hjälpsida.

Norsk

System Nexa 2

Når du gjør hjemmet ditt smartere med System Nexa 2 og oppretter en konto, trenger vi å lagre litt informasjon om deg. Vi lagrer din e-postadresse, et kryptert passord samt dine Steder. Et sted kan være et hjem, kontor eller lignende der du kobler en eller flere mottakere. Vi forsøker alltid å lagre så lite informasjon som mulig.

Vi deler aldri denne informasjonen med noen ekstern part, og vi bruker den kun for å kunne tilby tjenesten. All informasjon lagres og oppbevares på servere i Sverige.

Din e-post

Da du registrerte kontoen din, oppga du en e-postadresse. Denne kan vi noen ganger bruke for å sende informasjon relatert til System Nexa 2 og/eller dine tilkoblede enheter eller konto. Du kan alltid melde deg av dette.

Automatisk og manuell sletting av konto

Vi forsøker å beholde opplysningene bare så lenge det er nødvendig. Hvis du ikke logger inn på kontoen din på ett år, vil du motta en e-post med informasjon om at kontoen snart vil bli slettet. Du har da 14 dager på deg til å logge inn for å unngå dette. Hvis du ønsker å slette kontoen din, kan du kontakte support@nexa.se.

Support

NEXA bruker tredjepartstjenesten Zendesk for å håndtere supporthenvendelser. Zendesk følger GDPR, og hvis du vil lese mer om hvordan de håndterer GDPR, kan du gjøre det her. Hvis du ønsker at vi skal slette kontoen din og saker hos Zendesk, kan du kontakte oss via vår hjelpeside.